pondělí 7. ledna 2013

Zápisky

[Přeneseno, původně 17. února 2012]



Sice tam má nějakej úplně vadnej text, ale jinak je úžasná.
Miluju chraplavý, nakřáplý hlasy.
Proč je Liam takový bezemociální pako? Proč je Noel takovej melancholickej chudák? Proč Gem a Andy nic neudělali? Podělanej rok 2009... Tohle prostě musím zkopírovat, komentář z YT:

Liam is the heart of Oasis. Noel is the Brain of Oasis
Gem, Andy are the backbone of Oasis
PersianWaters před 1 týdnem 16 

Má (z)kurveně pravdu, ať je to kdokoliv.
...You're my WONDERWALL.
AKA... what the life!
Ok, přestanu si tu stěžovat, kolik skupin se rozpadlo, ještě nejsou mrtví. Jako třeba Beatles. Dneska jsme na hudebce zpívali Let it be.
...oni to nejznaj. Moji spolužáci neznaj Let it be, neznaj Beatles, neznaj nic, nežijou.
Kdo v mym okolí poslouchá po nocích Kryla?

Jo, jsem plná tónů, slov, melodiií a rytmů.
Hudba,
music,
la music,
ongaku.

Třesoucí se pod otevřeným oknem jsem se rozhodla zveřejnit cosi jako můj zápisník pocitů, i když jsem to chtěla udělat teprve, až bude delší.
Proslov Satu:
Teda jako, né, že bych ti chtěla kecat to života~~ *právě kecá* Ale jako... seš socka. VELKÁ.
Big bitch *neumí socku* Social person?
Jen, až přijdeš, měla by ses učit. Já vím, že máš dlouho a takový ty kecy, ale... no tak, to dáš. Co kdyby ses poprvé po půl roce koukla na japonštinu? Vždyť nic neumíš. Jenom nadávat, děkovat a zpovídat se.
Totally.
Musíš krelit. A psát. A číst.
Nepřestávej, máš na to, víš? Vždycky je tu ta část tebe, co ti věří, já.
Umřeme. Jednou všichni. Bwaha.
Hej, proč je na tý propisce 18 a proč jsem si toho všimla, když píšu, že umřu? o_o Scary.
Lálalá~


Já:
Ono to vlastně za moc nestojí, když ten život nevyužiješ.
Dál spěte.
"Hej, lidi, jak to, že čtete tenhle článek? Co to děláte? Jak to, že nelítáte někde venku, nepíšete, nekreslíte, nesmějete se? Chtěla bych vás něco naučit."
Víš, když umřeš, tak už se ti nikdy nic nestane.
Život se skládá z příhod. Jeho velikost se mění podle toho, kolik toho dokážeš objevit.
(...) nejvíc trpím.
"Co je?"
"Nic není."
Chemie.
Jak tu sedim a všímám si světa... mám strašnou chuť si zapálit.
Fajn vědět.
Piko.
Protože všechno připomíná všechny.

Žádné komentáře:

Okomentovat