sobota 26. ledna 2013

Report ze srazu s Maiko

[Přeneseno, původně 2. září 2012]


Ano, může se to zdát nemožné, ale před týdnem jsem se OPRAVDU setkala s MAIKO a ano, konečně jdu napsat report! ^^
Takže... nejsem si už jistá, kdy jsme se domluvily, někdy ke konci července, asi? Každopádně, padlo datum 26. s tím, že když Mai ještě nebude doma z tábora, přesune se to na 1. září, což se mi úplně nelíbilo kvůli tomu, že mi měli dávat rovnátka - teď už vím, že by to bylo v pohodě, ale tak... strach oprávněný, ne? ^^
Místo? Zoo Dvůr Králové nad Labem, páč je to tak na půlce cesty mezi náma.
A hej, všichni čtyři rodiče byli pro!



Matka samozřejmě, že tam nemůžu jet sama, co když je Maiko úchyl? (A já jsem asi CO?!) Tak že pojede se mnou. Pohoda. A "Co já tam budu dělat sama?" (...Who cares?) A otec nemůže, hm, hm. Tak že vezmeme její rodiče. Aha, babička taky nemůže, hm. Děda jo, fajn, pojede s náma děda. Pohoda. A víš, že Radim už si našel holku? ~ No jo, já vím, má ji přes půl roku. ~ Aha, no, ale teprve teď nám ji ukázal. Co kdyby jeli s náma?
...Malé auto na pět lidí.
Málo vzduchu pro pět lidí.
Ale přežila jsem! Dokonce jsme na místo dorazili ve třičtvrtě na deset a přitom sraz byl až v celou. (No, ono se vlastně není čemu divit, s matčinou chorobnou dochvilností) Čili jsem stihla vystoupit, trochu se projít a taky konečně pořádně nadechnout... hehe. Mai dorazila s mírným zpožděním, but nevermind ^^

Maičin táta: Pozor, ať tě nepřejedu.
Hif: ...To je jedno, klidně můžete.
Satu: Řekni jim, že jsi nesmrtelná, řekni jim to!

Prostě schíza.
Pak se to nějak domlouvalo, nejdřív Maičiny rodiče, že pojedeme zpátky už v jednu, what the fuck?! Usmlouvala jsem to aspoň na půl druhou ^^
Bratra s jeho holkou jsme poslali do pěší Zoo, Maičini rodiče šli někam do města a zbytek náš čtyř jel v našem autě do Safari ^^
A musím zdůraznit, že Mai je nehorázně kawai. Ummmm. Seděla mi pak na klíně, bo skoro všechno je na levé straně, na straně řidiče. A fakt je totálně roztomilá a... tak! xD :33

Jedna s minima fotek zvěře z toho mála fotek, co mám. Nějak... hehe, jsem zjistila, že se mi vybíjejí baterky, tak jsem radši moc nefotila. Ehm.
Tohle nás uvítalo v safari jako první.
Musím říct, že celé safari... nic moc. Kecat s Mai bylo miliardakrát zajímavější xD

Jelo se pomalu, pomaloučku. Je to rozdělené na třináct částí oddělených od sebe fakt mega ďábelskejma přejezdama, který mi trochu děsily chudáčka Maiko, zmrdi hnusní hlasití. Nikdo mi nebude děsit moji Maiko! >.<
Jo a... je tam mega moc zeber. I v safari, i v pěší části. Jako fakt. Nevím, proč si je tam tak hamouněj pro sebe, každopádně... zebra na každym kroku. Zebra vedle vás. Zebra strkající vám hlavu do okna auta. Zebra. Zebra.
Matka jim furt říkala žirafy.
...Skleróza v rodině?

Jo a fotky nejsou podepsané, bo nejsou ani upravené... a já jsem líná. Možná to někdy udělám... později. V editu, nebo tak xD

U lvů je zastávka. Při první matka odmítla zastavit, ani když jsem jí vysvětlila, že Mai potřebuje na záchod. Nepochopíte tohle. Zlá matka. Moc zlá matka >.<
Každopádně, u lvů je zastávka, tak jsme zastavili - to zrcadlo bylo nebezpečné, neměli by přede mě dávat zrcadla, vidím se v nich! - jako, jedna lvice tam akorát, je to o ničem, nezastavujte tam. Nom, tak jsem dala Mai dárek číslo jedna, jen takovou kravinu, přívěsky na klíče, co jsem vyrobila z fima, jeden jako logo Nirvany, jeden s logem Pokemonů xD
Nom... pak se vyjelo ven a dostali jsme hodinu a půl na to projít si samy pěší část Zoo. Jako... WHAT THE FUCK?! Málo času, hgcnaujrcnjvi!
Nejdřív jsme se stavily v restauraci či co to U Lemura (Ano, čistě kvůli tomu názvu *na zemi* A taky proto, že tam mají ve výběhu v tom lokále... lemura, překvapivě ^^) A daly si nějaké sladké a já tříšť, co byla spíš jen jako džus o.O' Začíná mě zklamávat jahodová tříšť, i v Jablonci maj vude hnusnou/divnou/netříšťovou. Hold kiwi je nejlepší.

...Mám talent na to fotit mega zajímavé věci, nemyslíte?

Uhn... byla tam kasička na stížnosti a připomínky... no co asi mohli
udělat takový retardi, jako my dvě?

Mai s lístečkem ^^
Připsala tam pak ještě "Neořezaná tužka!", fakt se s tím pomalu nedalo psát, ale už jsem to nechtěla fotit
(blbá polovybitá baterka!)

...Pak už jsme šli fakt do Zoo xD (U Lemura je hned na začátku.) A první co tam: Veverky kapské. Se ženem k nim (Mai spíš pajdá, šlápla na táboře na včelu, tak ji podepírám, takže... asi divný pohled na nás, um) a tam taký malý, blonďátý, asi pětiletý... někdo.

Malé, blonďaté, asi pětileté něco: Jé, surikaty!
Mai a Hif: Veverky.
To malé blonďaté: Mami, mami, surikaty, surikaty!
Mai a Hif: Veverky!
To malé: Podívej, surikaty, podívej, mami, surikaty!
Mai a Hif: *už skřípou zubama* Jsou to veverky!
To malé: Mami, mami, jsou tu surikaty!
Mai a Hif: VEVERKY TY VOLE!!!

...Samozřejmě, že jsme se pak hned hnaly do Zoo Shopu a nic jinýho nás nezajímalo. Mai si teda chtěla ještě nechat pokreslit obličej, aby vypadala jako mýval, no zabralo by to moc času.

Žabí ráj v Zoo Shopu. Jako... tam snad bylo oddělení žabích plyšáků, nebo co.
Muíííííííííí ^^

A tuhle mi pak Mai koupilaaaa *.* A já jí lemura, hih ^^

A ještě jedna žabička v Shopu ^^

Nom a pak už jsme se pomalu vracely... -.-' Stavily jsme se teda ještě u nějakého stánku, Maiko se koupil marcipán, mně žabí perník ^^ Ale ten nehodlám sníst, jako. Pěkně mi tu ztvrdne... >:3 (Sakra, to zase znělo. Proč ze všeho vyjdu jako největší úchyl?!)

Mai a lemur za sklem, huaha ^^

Nom, jo, pak jsme se vrátily k U lemura, bo tam byl sraz a už byl skoro čas... jako, ještě jsme se koukly někam do Vodního světa a ke gorilám a tak. Hm a u goril... no, šly tam pustit videa...

Mai: *sedne ke tý asi parodii na comp, bo co to je* Hm... info... videa... videa! *klikne* Narození... Páření goril? *blbý pohled, klikne*
Video: *začne se přehrávat*
Obě: *rychle zdrhaj*

To aby bylo jasno, že za to NEMŮŽU JÁ! xD

Hif: Hm... co tu je... kam to jdeme? Hele... šimpanz... hm... jdeme k opicím... Mai, my chceme jít k opicím?
Mai: Ne?
Hif: TAK CO TU KURVA DĚLÁME?!

Mai a lumur podruhé :3


Lemur sám. Za sklem se to blbě fotí, ehm ^^'

Rozlučková ^^' A ne, nemohla jsem si vyndat to lízátko z pusy.
A ne, nemohla jsem hodit nějaký normální ksift. Neumím to xD

Už doma ^^ Žabí sbírka (ne celá) rozšířena o tu maličkou žabí figurku, plyšáka od Mai (*.*) a žabí perník. Hah.

Nom, no jo, Mai pak dostala ještě náramek, jehož podrobné fotky vám hodím někdy jindy do samostatného článku, nějakou tu keramiku s kočkou na zeď, jejíž fotku ani nemám a... to je asi všechno :3 Ještě dvě lízátka, ale to se snad nepočítá o.o'
A já dostala úplně mega fialovou kachničku do vody se jménem IAN! ****.**** Je od Mai podepsané zespoda... tak se bojím vzít ji do vany, aby se to nesmylo o.o' Zdobí mi stůl a je mega nejvíc cool a kawai ^^ :3

...Moc smajlíků dneska.
No, nejsou to všechny fotky, celkem jich mám... 20... *na zemi* Prostě slabá baterka, no.
A Mai?

Miluju tě, zlato.

A moc děkuju, že jsem s tebou mohla strávit takhle úžasný den a... snad dorazím teď, v to září, uvidíme. Je to málo pravděpodobné, ale naděje tu je ^^ I když asi bude divné být u tebe, zatímco budeš chodit do školy... o.o'' Ale mi to fakt nevadí.
...A tu povídku ti fakt napíšu, neboj! Někdy... někdy.
With love,
Hif.

Žádné komentáře:

Okomentovat