pondělí 28. ledna 2013

Přírodní

[Přeneseno, původně 14. prosince 2012]


Zdravím, zase jednou, konečně.
Sedím tu u Janette doma, zahrabaná pod peřinou a s nyuu studenou ohřívací lahví navlečenou do kostýmu ovečky na břiše a zpívám, bo projíždím staré články a hledám všemožné písničky. Někdy je to... zajímavé. Více než zajímavé. Vůbec jsem si neuvědomila, jakým způsobem se z mého blogu stal deník. Možná, že tím nejobyčejněším, přesto... přesto.

Don't you remember?
... so
When will I see you again?

No, každopádně. Myslela jsem, že vám teď někdy hodím další Osmičku, ale pak bych nestihla napsat díl do Vánoc, takže sorry, bude někdy o svátcích. (Do kterých slušně nestíhám udělat všechno, co mám, ale... no, to je ostatně můj problém ^^)
Mám pro vás pár fotek, které jsem tentokrát neupravovala, jen podepsala. Jsou jako také... zbytkové, posbírané různě v kompu, tohle je jedna skupina z nich, co mají aspoň společné téma, přírodu.
A Janette tu do mě slušně jebe, bo to tu sepisuju už asi tři hodiny, takže tu to je, čao.




To tu skoro celou dobu sjíždíme.
Trvalo tye normálně asi půl hodiny, než jsme se naučili to luskat do rytmu.







Ta poslední se mi osobně líbí nejvíc a to je nejstarší, možná jí budou i tak dva, tři roky.
Co vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat