pondělí 28. ledna 2013

...and, you know, that X-mas in August...

[Přeneseno, původně 24. prosince 2012]

Zdravím, děcka!

(Ianužel žiju.) (Taky vám Ianužel připadá jako nějaké ruské jméno...?!)
Moment, jdu si pro čaj *vybrala si k dnešku super sadu těch nejdivnějších ^^*
Trochu mi to tu nevychází. Myslela jsem, že bude matka chtít jít večeřet o něco později (zvlášť po akci "hledá se strouhanka aneb jájsemtokupovalajájsemtosakrakupovala,kupovala,fakt!") a že vám sem tyhle fotky hodím tak v pět a pak Osmičku někdy teď, ale celé se mi to posunulo *povzdech* A mně se blbý dávat dva články hned za sebou. Takže buď ještě přijdu tak v deset, jedenáct, nebo třeba až zítra...? Zabijete mě? Hodně? No, uvidí se.
Jakpak jste si užili Vánoce, hm? ^^ Abych pravdu řekla, mně vánoční náladu přivanul až teď tuten indiánský čaj. (Slaví indiáni Vánoce?) (... a co s tím mají sakra společného vajíčka?)

Ehm.


Upozorňuju, že fotky tentokrát nemám na svědomí já, ale Janette, nicméně mi dala povolení je tu zveřejnit ^^ Jinak její blog najdete tady, a asi ji zabiju za nejnovější článek, hm, hm. Nevermind. Každopádně je to pořád můj foťák, takže nečekejte moc vekou kvalitu, navíc jsem to upravovala zase já, takže... hehe. No, vy už asi víte.

A ano, opravdu jsou to fotky z léta, ano, opravdu jsem tak šla přes celé město a zpět. Janette měla narozky ^^

A tu Santa bydlí.
Tvařme se, že ten divný zelený drát je vánoční ozdoba.

Aneb Hifi Santa objevila novou funkci upravování fotek.
("K čemu dveře, když je okno?" "K čemu okno, když jsou dveře?")

Ombré nohy! Kam se na mě hrabou všechny jeansy a nehty.

Slavná kočka.


Jinak, ehm, ty vlasy už nemám.

Žádné komentáře:

Okomentovat