pondělí 28. ledna 2013

Poněkud barevnější lebka

[Přeneseno, původně 31. října 2012]


Ummm. Jsem tu opět. Čtyřikrát za den. To je asi rekord.
Nom. Před cca 15-ti minutama jsem dokončila jednu kresbu. Je... moje. Je barevná. Hodně. A přitom by vůbec barevná být neměla. Zvykněte si. Miluju barvy, a je mi jedno, že je neumím používat :D
Jinak mi to trvalo asi hodinku a něco, vzhledem k tomu, že jsem do toho večeřela, stalkovala Eřřin blog, četla její povídku, byla na skajpu a tak dále.

Ehm, tak, to je ono.
Asi si říkáte, že je to poněkud... divná lebka. No, nezbývá mi než souhlasit, že jo. Když pomineme ty barvy (protože já miluju barvyyy a miluju progresskyyy i když neumím používat prostě ani jedno, vážně. I když mám od Violett doporučené nějaké jiné pastelky a Yone už jsem se taky ptala... mům, musím si najít nějaké normální.), asi vás trochu zmate i ten tvar a jamky po očích a tak.
Je to něco jako logo Osmičky (ano, ta povídka mě neskutečně ovlivňuje). Mohli jste si jí všimnou na prstenu ruky škrtící králíka v minulém článku (...), je to dost staré. Myslím, že vzniklo nějak po tom, co jsem dokoukala Soul Eater - což sice vím, že bylo o prázninách, ale nevím jakých, i když to tipuju na jarní (minulého roku). Hugo tuhle lebku (teda, vybarvenou normálně černě) nosí na mikině a tak. Ale v téhle 'normální' verzi tam ještě nepatří ta hvězdička. A teď jsem prostě otevřela ten sešit a měla jsem tam jenom obrys tužkou - musela jsem to prostě vybarvit ^^ A tu hvězdičku jsem si tam přidělala tak nějak navíc. Vůbec mám dneska nějakou trochu zfetlou náladu - což jde teď asi poznat na tom, jak píšu, ale to je tím, že jsem unavená, mám hlad a těším se, až za chvilku začnu číst nějaké další Poeovi povídky. (Mohla bych je číst donekonečna.)
Vůbec se omlouvám, že jsem na vás teď tak maličko kašlala, ale připravovala jsem věci na dnešek a tak vůbec ^^ Dokumentační fotky Halloweenu mi tak nějak chybí, ale třídu vám nafotím třeba zítra, Janette mi taky slíbila nějaké svoje fotky a co jsem měla na sobě můžu vyfotit kdykoliv ^^ Takže se možná dodatečně objeví ještě jeden článek o dnešku. Jsem posedlá.
Tak, asi už vás nudím. Vím, že dneska píšu fakt příšerně, pardon, pardon. Doufám, že jsme vám těmi 4-mi články trochu vynahradila minulou neaktivitu. *headdesk*
Jinak kritiku na kresbu, i na ty v minulém článku, klidně, budu jen ráda, i když u kreslení je mi to docela jedno, to je vyloženě koníček ^^ Doufám, že jste si nezapomněli pustit tu písničku. Byla jsem docela zděšená, že ji lidé u mě ve třídě neznají.
Mějte se, doufám, že jste si Halloween užili, nic vás nesežralo (pokud jste učitel nebo matka, tak se to nepočítá) a přeji vám co nejstrašidelnějšíhalloweenské sny~

1 komentář:

  1. Ahoj, chci ti jen říct, že se máš toho hodně co učit. :)
    Každopádně se mi strašně líbí ty barvy. Dává to kresbě zvláštní... nádech. Já sama bych to asi nedokázala takhle hezky sladit. Proto kreslím jen černou fixou, propiskou nebo obyčejnou tužkou. :)
    Přeju ti hodně povedených kreseb.
    Mai. x

    OdpovědětVymazat