pondělí 28. ledna 2013

Všichni milujeme kýčovité fotky

[Přeneseno, původně 31. října 2012]


Zdravím!
Přináším dobré zprávy! (Aspoň pro mě. Mám hroznou radost. Můůůůům!)
Byla jsem na stránce s textama písniček, abych se podívala na text Kill the DJ, né že by byl teda nějak těžký nebo složitý nebo tak, ale nikdy nevíte, kdy se přeslechnete, a tam reklama na nějakou Nestlé hru, tak na to spíš z recese a rozvernosti kliknu a hele, tabulka pro výpočet BMI! (Kdo neví - Body Mass Index, poměr váhy a výšky, jestli jste v normálu nebo máte třeba obezitu a tak.)
Ehm, jsem na BMI trochu ulítlá, takže mě samotnou překvapilo, když jsem si uvědomila, že už to budou tak dva měsíce, co jsem se naposled vážila a počítala si to :D A víte co jsem zjistila? Zase jsme přibrala! Už mám nějakých 49 ^^ Máme teda nepřesnou váhu, ale v úterý jdu k doktorce, tak mi to řeknou přesně. (Očekávám, že to bohužel bude míň, vždycky mi tam naměří míň než si naměřím já, ach jo.) Takže moje úsilí přeci jenom k něčemu spěje. S mými 163.5 cm je moje hodnota bmi právě teď 18.4 ^^ Když vezmu že před půl rokem jsem měla 17.6, je to hodně velký pokrok.
Co z toho vyplývá? Už nemám Středně těžkou podváhu, ale jen Mírnou ^^ A dokonce podle těch stránek, které počítají normu od 19, se docela blížím normálu. I když někde se uvádí, že je to od 20, to beru já, ale našla jsem i 24, což je teda pro mě docela nepředstavitelné... to bych musela vážit 67, když budu počítat s tím, že ještě dva tři centimetry porostu.
Snad se mi někdy podaří přesvědčit lidi, že nejsem vyhublá anorektička. Ne že bych se o to momentálně nějak šíleně snažila, ale přeci jen, je to pro mě takové... milé ^^

Tak. Zaplavila jsem spoustou nezáživných keců a horou čísel a teď můžeme přejít k tomu podstatnému *smích*
Venku je strašně strašně hezky a mně to připomnělo, jak jsem byla venku někde v září. (A ztratila jsem se, ale to není podstatné.) Takže přináším fotky ^^

PS: Scary Halloween to everyone! (Možná se ještě dneska vrátím s nějakým aspoň-trochu-halloweenským článkem. Doufám, že jste si to užili, nebo ještě užíváte/užijete! :))













(Omlouvám se, že fotky nejsou stejně velké, ale když jsem něco něco seřízla, prostě to nejde.)

Mimochodem, změnila jsem podpis. Jak se vám líbí? Nebo byl lepší ten starý?

Žádné komentáře:

Okomentovat