pondělí 28. ledna 2013

Nějaké staré kresbičky

[Přeneseno, původně 31. října 2012]


Dobrý halloweenský večer~~ (Stihla jsem to, stihla jsem tooo!)
Tak. Sáhla jsem do krabic (můj uklid probíhá stylem vezmi krabici - přistup ke stolu - všechno do ní shrň/naházej) a vytáhla kreslící deník a voilá, jsem tu se starými kresbičkami. Docela psycho kresbičkami, proto je zveřejnuju na Halloween ^^



Staré asi rok o.O Nekvalitní fotka, já vím, pardon.

Ve škole. Jak můžete vidět, je to hodně staré - dvě věci jsou věnované ještě M., i když jenom proto, že mi strašně nadávala, že pro ni jsem žádné nenakreslila *protočení očí*


Detail oka pro Pepu, protože je nejhezčí ^^

Eeeh. Loni. O fyzice. Honzovi. 8. března *sama se diví, že si tam napsala datum* Po tom, co mi zase ukradl klíče a pokreslil je liháčem, rozebral je, vrátil mi je zvlášť a jeden klíč si schoval. (Hej, mám divnou paměť. Vždycky si pamatuje takové pitominy.)

No, to je všechno ^^ Ještě mám to, co jsem nakreslila dneska - ale to hodím do samostatného článku, protože k tomu budu mít nějaký kecy ^^ A taky teda proto, že je to nové, no.

Jinak, všechno kresleno 24dílnou sadou Progress od Koh-i-nooru.

1 komentář:

  1. Ty oči... mě děsí o_O
    Ale za to ten králík mě rozesmál! :D Ne že by byl směšný, ne to ne, ale prostě... Máš podivný styl kreslení, takový... zvláštní?
    Jsem si všimla, že kreslíš hodně takové nadpřirozené věci, ale to já miluju :3 Nakreslíš mi něco, Hif? ^^

    OdpovědětVymazat