úterý 22. ledna 2013

No more time today

[Přeneseno, původně 24. července 2012]


...BUT THERE'S STILL TOMMOROW,
FORGET THE SORROW!
...And I can be on the Last Train Home.

Heh, ještě pořád si nejsem jistá, jestli mám radši Last Train Home nebo Can't Catch Tommorow. I když... poslední týden je na plný čáře válcuje Jesus Walks.
Mimochodem, tohle je 95. článek. Přijde mi to trochu děsivé, zvlášť, když si uvědomím, co jsem si slíbila na ten stý o.o' Ale to předbíhám.

Aby bylo jasno, proč ZASE mluvím o Lostech, klikněte na Celý článek a pusťte si písničku ^^

Jsou to tak dva týdny zpátky, aspoň myslím, neorientuju se teď v čase o nic víc než v průběhu školního roku, co jsem byla u Janette a protože děláme školní sraz, zašly jsme za jedním spolužákem, co tady bydlí v tom městě, abychom mu daly vědět. Tím pádem jsem jela domů z jiné zastávky. A hádejte co? Na té zastávce je liháčem celkem velkej nápis Last Train Home! Úplně jsem bláznila, když jsem to viděla, pobíhala sem a tam, křičela, pískala, výskala a (of course) - fotila! A i když myslím, že vyjma fix a Keigh to bude všem jedno, fotky přináším sem, na blog (konečně) ^^

Fotka první :3 Neupravovaná o.O Proto se taky nehodí k těm dalším, ale ty zas vypadaly špatně bez úpravy.

Zasílám veeeeeelkou omluvu a smířlivou pusu na čelo všem, kteří následkem spatření mého ksiftu utrpěli jakoukouli újmu, eh.

No, já ten peace narvu všude ^^' Je to fajn gesto. Budu hipísák!
Milanyeah! (Nepokoušejte se pochopit.)

Tak, to byl výběr fotek, které nevypadají naprosto stejně jako všechny ostatní xD Mějte se a užívejte sluníčka, dokud je ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat