neděle 5. července 2015

Červnové střípky '15

Tak su tu zas, až se sama divím. Zrovna sedím u Yu doma a počítám štípance od komárů. Jako vážně, normálně na mě vůbec nejdou, ale jižní Čechy se svýma rybníkama trhají mé osobní rekordy. Taky pozoruju Yu při práci, maluje, aww :3 Umělci :3 Vůně terpentýnu :3

Dáme si tu jako kulturní vložku nějaké 5 Seconds of Summer, protože poslední dobou jimi tak nějak žiju.





Dovezla jsem si z Paříže vtipné věci na náramek
a pak mi to přišlo ještě vtipnější jako náhrdelník

Když si v devět večer od učení odběhnete udělat jídlo
a nějak se stane, že vám to zabere čtyři hodiny

Mám sexy nohu

Děcka mají tělocvik a já si čtu a je nádherný nebe


Po wellness su nakonec spokojená a bylo to úplně super a chcu tam znovu

Korzetuju.
(Kostým na focení s třídou)

Podařilo se mi nějak napsal t obráceně a pak jen
"I'm cute & punk-rock shut up"

Super doing nothing ever. Srsly.

Pracovní víkend. Vždycky vypadá stejně.

Měli jsme v písemce možnosti I'll love you until/when/as soon as I die a s Kami nám to přišlo
děsně vtipné, takže jsem nakreslila učitelce do písemky komix, protože prostě proč ne :D

Randomly ran.

Zas svítá omfi proč what am i doing with my life

...
...
!!!

Vybíráme s Kami peníze na adopci na dálku
a dali nám tam dolar? Iluminati omfi :O :D
(Su si ho vzala a hodila tam dvacku)

...
...
???

Můj želvák se pokusil spáchat sebevraždu (už podruhé),
skočil ze svých kamenů do vody a dopadl na záda, takže se tak trochu topil
a já si ho asi půl dne nevšimla, takže, uhn.

Poslední hodina ve školním roce? Naaaaaah, man.
Radši vytvářím propagaci indických holčiček, co potřebují školné.

Nesu své učitelce na klavír lilie a mám radost :3

No, želva se sice dva dny nepohnula, ale po týdnu už byla
zase úplně v pohodě ^^

Předěláváme lavice

Připadám si jako drsný sprejer a mám chuť jít do ulic :D

Nevím?

Po třidní grilovačce, třech a půl hodinách spánku ve stanu,
zatímco slušně pršelo, jdu v pět ráno do práce
hell no

Mumlava a vzadu jeden z jejích vodopádů

Hrajeme Bang
Jenom naši třídu můžou bez ptaní celou hodit
na jeden pokoj, kluky i holky dohromady, yay

Neumím fotit rovně omfi

Pramen Labe

...
uhn actually je to fotka z bojovky, kterou jsme dělali primě

Výhled z našeho okna, protože je krásný


Tak jo. To by bylo všechno z června a teď tu máme červeneeec a prázdninyyy (a psy, které ne-nesnáším a vůni terpentýnu!)

Užijte si léto (protože léto začíná prázdninami) a mějte se famfárově.


PS: 5SOSfam je úžasná. Proof.

3 komentáře:

  1. Dáš mi svoje vlasy dobre? A ja ti zaplatím. (chcem sa dostať k tej damn pastelovo fialovej ale neviem sa do toho hecnúť a zaberá to vraj veľa času tak len snívam ďalej a sťažujem sa na tie svoje :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaaawhh you so cute and punkrock and i love your hair and :333

    OdpovědětVymazat