pátek 17. července 2015

Čtyři ráno

Čtyři ráno jsou zvláštní doba a já bych si osladila čaj, ale už jsem ho všechen vypila. Došla mi energie na to uvědomit si, jak vlastně chutnal. Jsou čtyři ráno a mně došla energie na to zvednout sklenici s vodou, i když mám pořád ještě žízeň. Možná se jen snažím něčím naplnit. Jsou čtyři ráno a já poslouchám píseň svojí ženy, kterou jsem viděla třikrát v životě. I tak jsem závislá na jejím hlasu.
Třeba bych se tu mohla na chvilku zastavit a vyprávět malým dětem příběh. Jenže všechny malé děti už dávno spí.
(Jsou čtyři ráno.)
Třesu se zimou a snažím se přitáhnout si svetr blíž k tělu, ale není to tahle zima. Mám těch sverů asi deset. Mohla bych si je obléct všechny. A pak zatopit. Vlézt do vany plné vařící vody, usmažit se na svatém oleji a plácnout si se satanem, ale stejně by mi pořád byla zima.
Teda jen do doby, než přijdeš a obejmeš mě. A já vím, že to uděláš.
Ty ano.
Ty totiž víš.

Víš, co znamenají čtyři ráno.

2 komentáře:

  1. 4am forever, innit.
    ("the city dumps fill,
    the junkyards fill
    the madhouses fill
    the hospitals fill
    the graveyards fill

    nothing else fills")

    you always remind me of so many things.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. okay i'm kinda proud and i'm kinda sorry and i don't know what to do

      but i love you and can't wait till i finally have you in my arms

      Vymazat