úterý 9. července 2013

Školské, farebné a čudné

Čaute, decka! Nie, nezomrela som a ÁNO, opravdu som tento článok chcela napísať už pred dvomi dňami... ale kedže nie som doma a je mi skvelo, tak som sa k temu jednoducho nejako nedostala. Väčšina z vás to asi vie - som na Slovensku ^^ Práve ležiame s mojim zlatíčkom v posteli a pozeráme na jej notebooku  divadelné vystupnie akýchsi otaku a - proč tam zpívají hymnu? Nom, nevermind. Každopááádne, článok.
Um.

Konečne jsme mali v škole, akože na výtvarke, klasickú malbu (aj ked to nie je až také klasické, kedže som nemalovala iba štetcom, ale veľmi aj prstmi, papierom a špehlou :3) a chcela som to sem dať ^^ Samozrejme... som si musela vybrať tú najťažšú vec, čo tam bola, um... ale ked ona bola aj najkrajšia!

Inak, musiem povedať, že na fotce to je vážně čudné o.O Normálne to vyzerá lepšie, povedala by som.


Okay... kebyže je aspoň trochu poznať, že to má byť breh, tak to nie je až také zlé, ale... uhn o.O

Každopádne, predloha:


(Docela rozdíl, um.)

Zo Slovenska, bitches
zdravie
Hif
(oni ma tu tak fakt všeci volajú, sweeeet :3)

8 komentářů:

  1. Já bych tě tak taky volala :) HIf, je to krásné.. :) Takové HIfovské. :) Aki ..

    OdpovědětVymazat
  2. Tvá slovenština trochu pokulhává, ale obrázek se ti povedl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej, že je to v slovenštině - nebo nějakém pokusu o ni - jsem si všimla až, když jsem odpovídala na první komentář... um. Stane se.
      Díky! ^^

      Vymazat
  3. Miliju slovenštinu, zní hrozně pěkně. :33
    Momeeent, to jsi malovala tyyy?? O_O To je nádhera... jsem ohromena/ochromena xD
    Vážně krásné. ^^

    Btw, žádné hetero u mě! Ty obrázky jsou yuri. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne tye, dávám si sem cizí malby a jsem strašný hipster :D
      Haha, taky miluju slovenštinu (a právě sedím ve vlaku a opouštím Slovensko aaaaaa depkaaaaa)
      Díky, babe, um.

      Vymazat
  4. co se chlubíš cizím peřím?Chováš se jako nějakej rozmazlenej fracek.Na co si to tady hraješ?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatíčko, jestli máš krámy, vezmi si prášky a neurážej mě tady.

      Vymazat