čtvrtek 12. února 2015

Sorry, lidi

Už asi tak milion let se chystám napsat článek. Asi jste si všimli, že jsem ale žádný nenapsala. A přitom toho mám tolik, nah. Ale nějak to nedávám. Nechce se mi. Publikování jsem odsunula kamsi... kamsi. Možná jste si všimli, že ani nedopovídám na komentáře - omlouvám se, ok, napravím to, slibuju.

Jen jsem chtěla, aby bylo jasno, že se neflákám. Naopak. Píšu snad ještě víc než na podzim, jen ještě nevím, co všechno se tady nakonec objeví... ale jak se znám, bude toho dost. Jen... si to musím nějak utřídit. A taky třeba něco dopsat, haha. (Píšu toho hrozně moc najednou.)

Je ale docela příjemné odpočinout si od Nekonečna a soustředit se na něco, co třeba taky dává smysl, haha. Ale chystám se na něj zase vrhnout, musím, než se seknu.

Držte mi palce, ať jsem příští týden hodně nemocná, Aki má prázdniny a já potřebuju zůstat doma, abychom mohly psát. (Rozhodly jsme se, že je v Naruto fandomu málo čitelného humoru.) (...Nebylo to moc bezpečné rozhodnutí.)

Každopádně, začnu zase zveřejňovat, ok, začnu. Brzo. Snad. Ehm. Eeeeehm.

Peace!

1 komentář:

  1. Vždyť víš, že nejsi stroj :-)
    Nevíš, proč se mi na krmení nezobrazují zvířátka?

    OdpovědětVymazat