čtvrtek 1. ledna 2015

Novoroční knižní adopce

Zdravím, sudičky. Tak jo. Jak jsem říkala, už nějakou dobu chystám další knižní adopci a teď je k tomu asi nejlepší doba - zaprvé je to super start do novýho roku a navíc jsem teď, jak jsem šla tenhle článek psát, zjistila, že se na mém blogu dneska překonala hranici 10 000 návštěv blogu. Což není vůbec špatné, vzhledem k mé neustálé neaktivitě. Pardon. Jsem prostě lemra. Ale mám vás moc ráda! Pomůže to?
Uhn, děkuju všem, co to tady se mnou táhnou a předstírají třeba i nějaký zájem.

Každopádně.

O co jde?
Knižní adopce je projekt, započatý kdysi dávno Alex, kdy pošlete dál knihy, které si nechcete nechat, ale je vám líto je vyhodit. Osobně to považuju za super způsob, jak někomu udělat radost a přitom si v narvané knihovně vyčlenit místo na něco nového. Prostě vezmete pár knížek a někomu je pošlete. Simple like that.
Na mém blogu už jedna proběhla, její vyhlášení najdete zde.

Podmínky
Žádné. Je mi jedno, jestli tenhle blog pravidelně čtete nebo jen tak projíždíte kolem a stavili jste se jen na hranolky s kolou. Můžete mi psát a nebo být až doteď absolutně invisible a můžete si hrát na Zora i potom, klidně tohle může být jediný komentář, který mi kdy napíšete. To je všechno, co po vás chci: Napište mi komentář. Tím se přihlásíte. Nebojte, poštovné hradím já. Pokud možno za sebou zanechejte nějaký kontakt, mail, twitter, adresu vašeho blogu, skype nebo tak - cokoliv, na čem vás spolehlivě najdu.
Pokud mi chcete udělat radost, napište mi něco milého. Nebo ošklivého. Nějaké moudro. Jestli jste šťastní. Kolik sušenek týdně průměrně sníte. Jestli máte rádi puntíky. Cokoliv. Ovládá vás sýr? Máte rádi umění? Všechno chci vědět. Oh, možná se vám taky vyplatí se zmínit, o jaký balíček spíš stojíte, protože máme dva. Tím se dostává k tomuhle:

Které knížky hledají novou domovskou knihovnu:

                  I. Michal Viewegh: Výchova dívek v Čechách
(četla su to a není to úplně špatné)   

II. Kill me Kiss me: 4 .& 5. díl         
        (byla su kdysi děsný fanda do mangy, so)

Takže doufám, že aspoň někomu tímhle udělám radost. Aspoň maličkou? Malinkatou?

^^

12 komentářů:

  1. Mě jebne, psala jsem dlouhý komentář o tom, kdo sem a co sem a co tady vůbec dělám a tak a ono se to asi neodeslalo!
    Nuže, znovu.
    Hifi, jsem Narci. Těší mě, velmi. Oslovila mě kniha od Viewegha. Mám teď spoustu záložek, takže bych ti mohla na oplátku pár poslat, jestli chceš. Záložky se hodí vždycky. Pořád se mi ztrácí. Mrchy.
    Šťastná jsem, život si dělám takový, jaký mi vyhovuje. A ti, co říkají, že to nejde, nejsou mí nejbližší přátelé, řekněme. Sušenky doma nemáme, zato jsem v posledních dvou večerech snědla pět pomerančů a jedno jablko. Puntíky? Já radši žárovky. Na stromečku. A kočku. Taky na stromečku. A stromeček. Visící ze stropu.
    Haha, promiň. Nuže, na facebooku mě najdeš pod jménem Narci Cinerea. Mám tě v přátelích, tak asi nebudeš hledat půl dne.
    Co jsem to ještě chtě- jo!!! A jsem cvok. To je přesné. Tak.
    Jak se ti daří, Hif?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yay, ačkoliv za to nemůžu, stejně se omlouvám. Vím moc dobře, jaký je to pocit, když se ti něco smaže. (Ale komentář se ještě dá, s články/povídkami je to horší.)
      Jak ses sem vůbec dostala? Nah, nevadí.
      Pamatuju si... tvoje jméno. Myslím, že nás seznamovala Vlaďka? A pak jsem... ti hodnotila povídku, nemýlím-li se? Ale je docela možný, že si to pamatuju špatně, uhn, přeci jen, jsem to já.
      Mám záložku od Keigh (^^^^^^) a ta se mi zatím neztratila (!!!), ale protože mívám rozečtených víc knih najednou, klidně bych nějakou uvítala, děkuji :D Navíc mi tu od Keigh pořád kradou spolužáci. Naaah.
      Oh, to je dobře, to je super slyšet, honey, jsem ráda, že se máš dobře. (Ale se sušenkama by ses měla ještě líp - někdy ti nějaké upeču.) Jinak, já jím banány, pořád. Like, pět banánů denně mi přijde naprosto normální. (Pomoc.) Žárovky jsou fajn, Janette má žárovky jako náušnice a ty se mi líbí. Ale ona má všechno, i kočky. Jen stromečky asi ne. Musím jí sehnat stromečkové náušnice, dík za tip!
      Ahaha, fb. No, dobře. Najdu si tě tam, jestli tě random.org vyhodí ^^
      Cvoci jsou fajn, jinak.
      A děkuji za optání, mám se docela dobře. Teda až na ten neodevzdaný čtenářák (deadline 15. 12.), fejeton (deadline 24. 12.), rysy (5. 1.) a nedočtené knížky z knihovny (6. 1.) Ale víš jak, moc starostí mi to ve skutečnosti nedělá :D Takže jo. Mám se fajn. Zpívám si, piju čaj a tak.

      Vymazat
    2. Mám tě v oblíbených na blogu. A když mám čas, koukám, co je nového a tak. Akorát se nikde moc neprojevuju.
      Pamatuješ si to naprosto přesně. Akorát jsi mi hodnotila dvě povídky. Ale to je... detail.
      Já se ti ozvu, až budu mít chvíli a pošlu ti ji ráda. :-) Vždyť víš.
      Zítra si nějaké sušenky koupím, nebo tak něco. Banány jsou taky fajn! Ale ty zrovna nemáme. Nevadí. Koupím. Až přestanu být líná a vydám se do obchodu. (Nikdy.) Nebo to udělají naši, to je pravděpodobnější.
      Vlastně to mám podobně. Haha. Pozítří je škola a mně chybí přepsat asi 12 A4 fyziky, 6+/- A4 chemie, 15+/- geometrických příkladů do matiky, tři zápisy do čtenářáku, knihy z knihovny jsem naštěstí o měsíc prodloužila (měla jsem je do 5.1. a to se mi do knihovny ani chtít nebude). A mám to samé, ve skutečnosti mi je to docela jedno. ^^ Ono zítra mám ještě ráno tenis a odpoledne jdu na hokej, takže tak. A je jedno ráno a já straším na notebooku, to nevypadá, že bych spánek a tak brala moc vážně. :-D Ach jo.
      A já děkuji! Díky tvému komentáři jsem si uvědomila, že tu povídku, co jsem ti asi před rokem posílala bych asi mohla mít někde v hlubinách mailu. A taky že jo! Takže z původně ztracené povídky je povídka, kterou musím malinko přepsat a můžu si ji znovu publikovat. A za to jsem ráda, protože tu druhou považuji za jednu z mých nejlepších povídek. Haha. A teď jsem mrkla i na to, co jsi mi k oběma povídkám psala. Jsi zlatá, i když to jsem ti psala i... před rokem. :-D Asi. A pokud ne, tak ti to píši teď.

      Vymazat
    3. Oh, ani nevíš, jak jsi mě teď potěšila! Opravdu jsem u někoho oblíbených na blogu? Oh, děkuju, love, toho si vážím. Vážně. Mohla bys mi poslat odkaz, prosím prosím?
      Aha, aha. Omlouvám se. Asi mi splývají v jednu. Vybavuju si, že byli někde venku... ve městě... a snad se opírali o nějaké zábradlí. Mohla bych to vyhledat v mailu, ale jestli to budeš přepisovat, ráda bych si pak přečetla až konečnou verzi. Mohla bych?
      Přeju hodně štěstí, já se do obchodu dovalím jen, když jdu do školy, je to po cestě... nah... Těžký to život extrémně líných lidí.
      No jo, co tak koukám, jsou na tom všichni úplně stejně. Tak přeju hodně štěstí. Já jsem dopisování už vzdala, z látky, na kterou jsem před prázdninami chyběla, budu nejspíš zkoušená a okecat, to já umím vždycky... ahaha, většinou to za mě odkecají učitelky a pak mi napíší dvojku, nebo tak. (#toolazytoeventalk)
      No, taky přemýšlím, že tu knihovnu zajdu v pondělí prodloužit. Na druhou stranu pak budu mít skluuuz... achjo. No, co se dá dělat. (Zatracený Dostojevskij.)
      ...a mě ve dvě ráno odešla baterka tři týdny starého notebooku... vypadá to, že mě spánek taky nečeká.
      Sakra práce.
      Nemáš zač, mimochodem, kdykoli mi zase něco pošli, pokud budeš chtít ^^ Jsem ráda, že někdo mi někdo věří natolik, že si ode mě nechá něco zkritizovat. Je to docela čest, víš.

      Vymazat
    4. http://lie-hand.blog.cz Není to nic moc, spíš nic než moc a dost to flákám, ale zastávám názor, že nutit se do psaní je stejně špatné jako hnát se do vztahu s někým, kdo nám nic neříká.
      Vybavuješ si to správně, byla to první. Ta druhá byla o řezání a mně i tobě se líbila víc. A mohla bys, jistě! Jen nevím, kdy bude.
      Včera jsem pekla sušenky! Můj úplně první pokus něco upéct. Měly to být cookies, ale nakonec jsou z toho prostě sušenky, které vypadají trochu kulatě a místo normální čokolády jsem do nich dala studentskou višňovou, protože mám chřipku, takže nemůžu do obchodu a doma jsme jinou neměli. (Teda měli.) (Hruškovou.) (Ale tu použiju příště.) A sušenky jsou vážně dobré!
      Já zase budu mít spoustu práce do školy, až se uzdravím, ale pracuju na tom průběžně, takže si z toho nedělám hlavu a písemky pak někdy dopíšu, to zvládnu, a když ne, naše šišoidní planeta, o které všichni říkají, že je kulatá, se točit nepřestane.
      Jestli něco napíšu, ráda ti to pošlu ^^ Zatím to tak ale moc nevypadá, poslední dobou raději čtu. Až mě chytí chuť psát, budeš první, koho s tím budu otravovat, slibuju.
      A omlouvám se, že reaguji až teď, četla jsem to, ale odložila jsem odepsání na... uhn... tuším, že jsem to prostě odložila a pak na to zapomněla.
      Jak trávíš první únorové dny? ^^ A jak se ti vůbec daří?

      Vymazat
  2. já já já. jednu mangu prosím (taky se mi smazal celý můj originální komentář) bůůůůů

    OdpovědětVymazat
  3. Tááák konečne som sa dokopala, aby som to tu len nemala otvorené a aj ti napísala komentár :)
    Dnes som bola na chate s maminkou, sestrou, krsným a Bloom (pes, fakt hrozný ... stále to uteká a vôbec to nepočúva... a všetci tvrdia, že je to môj pes, tak nek sa starám ... je sestrin ... ja som vždy chcela rybičky >( ...)
    Inak som sa dnes mala celkom fajn ... ako si sa mala ty? Čo si dnes okrem školy robila?
    A teraz k tým otázkam, ktoré si zanechala hore v článku ... Keď mám dobrý týždeň a mám sušienky tak som ich schopná zjesť za týždeň fakt veľa (spolubývajúce to môžu potvrdiť...)
    Bodky mám vééľmi rada, dokonca mám bodkavé šaty na štýl tých bielych, ktoré mala Marilyn Monroe ...
    Syr ma myslím, že neovláda (to skôr väčšinu mojej rodiny...)
    Umenie mám veľmi rada ... a práve som si vďaka tejto otázke spomenula, že by som si mala pohnúť, keďže do zajtra (do konca prázdnin....) by som mala mať dopísané všetky Haiku k obrazom ... je ich fakt veľa ...zatiaľ mám 6 (z asi 60?) ... a som zistila, že ľudia vôbec nepoznajú obrazy ... nikto z mojich známych (okrem milého vrátnika) nepoznal Dievča s Hranostajom ... tak smutnééé ....(teda poznajú to ľudia z výtvarnej, ale okrem nich nikto.... sklamali ma ... a nepoznajú ani Neila Patricka Harrisa ... ehmm ... ale to som odbočila ...
    tak ja už pomaly skončím, lebo tento komentár bude veľmi dlhý ...
    Nom, ale mala by som záujem o tú druhú kolekciu ...
    Tak sa maj pekne, preži školu ...dúfam, že si všetko postíhala ....
    Mám ťa rada :*

    S pozdravom Sam ^.^ (a kontakt na mňa máš ... a máš ich celkom dosť :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj moje! :3 Taky si musím někdy udělat čas na tvůj blog, promiň, že zatím nebyl ^^'
      Taky jsem chtěla rybičky! Ale mám králíka. A želvu. Nah, man :D
      Já jsem... se měla unaveně. (Usnula jsem uprostřed písemky z chemie :D) A nic moc, vařila, vyklidila králíkovi, sledovala comeback... teď půjdu hrát na klavír, mám zítra hodinu ^^
      Přesně tak, sušenky jsou nejlepší! Šaty ti závidím :D Jinak je super, že jsi se sýru nepoddala. Je to zákeřňák. Bacha na něj!
      Ahh ty máš ještě prázdniny? Aj ja chceeeem. My už od pondělka chodíme do školy. Ale jinak máš pravdu. Když jsme byli v Anglii, jediný, kdo šel při rozchodu do National Gallery jsme byly já a Janette. Protože Slunečnice naživo, ach! A tolik tolik tolik dalších děl!
      Jak někdo může neznat Neila?!?
      Nevadí mi dlouhé komentáře, bejb :D
      Děkuju ti a taky se měj pěkně, honey ^^ Love ya.

      Vymazat
  4. Tak ti píšu. Haha. Ale tak jako jen tak, nudim se o Ikt a ty to víš, protože se taky nudíš. I když už asi ne, protože pochybuju, že to stihnu teďka dopsat. Už chci výtvarku, ještě jak se bavíme o kreslení. Když máme super učitele, co nám přeruší naši uměleckou debatu, týkající se tvého budoucího uměleckého vzrůstu a postupu, jestli teda tvé já číslo X nebude moc líné na to zaměřit se na nějaký čas na něco jiného než sledování seriálů a obecně flákání se. Co nekonečno, hm, hmmm? :D
    A vim, že mě zjebeš, že přece děláš tohle a tohle, ale … podívej se na nás kurva. Takový socky, co se flákaj a stejně toho děláme víc, než je u normálních lidí v našem věku běžný. A přitom neděláme nic. Jen tak sedíme a čumíme do zdi, občas do ní kopneme a občas po ní hodíme kyblík barvy. A sledujeme, jak teče dolů.
    Pojďme, vstaňme a otiskněme tu barvu na svůj obličej!
    VYDÁME SE CESTOU TUŽKY!
    Já s tebou klidně psát budu, ale … :D
    Víš, jak píšu :D
    Jak nepíšu spíš.
    Nepíšu o tom, jak spíš.
    Prdel.
    A tak dál.
    Za****á matika -.-
    Ona nás umí fakt zničit.
    Co je subjektiví a objektivní, to je triviální.
    No tvl, jsi fakt borec :D
    Další black ouuuuut!
    Prosím!!! :D
    Ok, končim, nemůžu dýchat, takže odesílam, měj se krásně ~~~

    "A z nebe padaly sny.
    Ostřelovaly zemi, a tříštily se. Lidé trpěli ohlušujícím svistotem jejich rychlého průchodu atmosférou a následnými ranami dopadů a vzniklých explozí. Vzduchem se rozprskával oheň a v tryskách se vrhal na povrch o rozloze asi pěti čtverečních kilometrů."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se nudím. Ovšem se ale obávám, že ti unikla pointa toho, pročs mi měla napsat - zapomnělas zmínit, jakou knížku chceš, piko :D Takže budeš muset napsat ještě jeden! MUHAHAHAH! :D
      Obávám se, že moje já číslo X bude líno až za hrob, ale já číslo YZ by to možná mohlo zvládnout, co říkáš?
      Můj xift by byl blbá zeď.
      CESTA TUŽKY RULEEEZ
      Tak pojďme psát :3 V pátek, or so. Asi nebudem mít čas, ale víš jak. Who cares.
      Prdeláč.
      (Místo našeho ultimátního placáku.)
      (SLAP THAT ASS!)

      Vymazat
  5. Chmch, chmch, chci knížku a kunai.
    Můžu Ti poslat jinou a hůlku, kterou jsem si udělala na Oxu.
    (mám dvě, budu Ti muset poslat tu hnusnější, tu hezčí už jsem si zabavila a je moje)
    Ale furt ještě neni tak zlá.
    Na mě.
    I suck.
    Aspoň v dělání hůlek. *popálila se tehdy asi tak milionkrát ťafkou a tvářila se jako nepopálenej boss, aby ji Keke nesjela jak lajnu*
    Stejně Ti nějakou knížku někdy pošlu!

    OdpovědětVymazat