úterý 13. srpna 2013

Keramická knížka

Uff! Tak jo, slíbila jsem článek ještě dneska a tu je. Vážně nevím, jak jsem mohla zveřejnit něco, co... nom, to je jedno.
Každopádně, tuhle "knížku" jsem vytvořila už před víc než rokem a před stejnou dobu jsem ji taky slíbila zveřejnit, takže takhle plním, co jsem slíbila, hned dvakrát :D Jsem v tomhle strašná. Ke všemu aby mě člověk kopal.
Nom, popojedem. Tu to máte o.O Text je do keramiky normálně vyryt a ty barevné věci, ilustrace a tak, jsou progreskama (pěkně na tom drží). Nejsem žádná malířka ani kreslířka a tohle je něco úplně jiného než papír, takže trochu ohledu, ano? xD Děkuji.
Bylo to vytvořeno na téma soutěže, něco ve smyslu Ze světa pohádkových knížek nebo tak. Všichni dělali postavičky princezen, princů, draků, Jeníčků, Mařenek... a nebyla bych to já, kdybych se přidala. Nep. Já to zadání vzala doslova, eheh. Jinak je to "Chamtivý pes" z jedné knížky pohádkových bajek, kterou mám doma a kterou miluju.


9 komentářů:

  1. Wuu, to ani nevyzera ako z keramiky na prvy pohlad *.*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkuji :D Ono "naživo" je to trochu jiné (hlavně když to člověk vezme do ruky, je strašně těžká :D)

      Vymazat
  2. Zvláštní, že si na tu soutěž ještě pamatuji :D Jinak, knížka z keramiky je zajímavý nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, víš o tom, že tvůj blog čtu nejdéle ze všech? :D Takže se ani nedivím. Hmm, díky ^^

      Vymazat
  3. Yayy, ale že zajímavý nápad. ^^ Ale asi to nebude žádná pocketbook, co? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda ne :D Dala by se sice udělat i menší velikost, ale obávám se, že v kapce bys to zlomila :D

      Vymazat
  4. Hů.. :) To je krásný.. Aki má wifinu.. hurááá! už zase komunikuje :D

    OdpovědětVymazat
  5. Awrúúú! Chcem jeden exemplár! Moja sestra sa od radosti roztopí keby som jej dačo podobné dokázala aspoň zohnať (o mojej vlastnej výrobe nemôže byť ani reči, mám to z nejakého dôvodu zakázané. Ešte aj maľovanie je tabu...to asi za ten zafúľaný koberec spred roka). :DD

    OdpovědětVymazat