neděle 4. května 2014

Hiya

Well, I do apologize this time.
Wow, nechce se mi ani věřit, že jsem se neozvala tak dlouho. Tvařme se, že jsem tu byla naposledy před méně než týdnem. Prosím?
Totiž, ne že bych nechtěla. Ale tak nějak jsem měla pokaždé v úmyslu napsat Střípky a víte co? Střípky nebudou. Asi už nikdy. (Kami mě za tohle prohlášení málem uškrtila a pak se vyjádřila, že mi klidně zabaví notebook a napíše je sama, což ale tak nějak působilo spíš, jako že mi hodlá držet pistoli u hlavy. Literally.) Abychom si rozuměli, rozhodně to není proto, že bych Střípky dělat nechtěla. Naopak, baví mě to a je to zajímavý zrekapitulování každýho měsíce a uchování vzpomínek. Jenže právě proto, že je to "dokumentace", je 99.8% těch fotek z mobilu, protože ten s sebou tahám pořád. Foťák vlastně nepoužívám tak nějak už... vůbec... ehm? No a mobil se rozhodl, že se s Nikki (notebookem) přestane kámošit. Jako já vím, že je fakt stará a blbá, ale tohle si nezaslouží. Jenže když napojím mobil, normálně přes kabel, že, začne se to sice nabíjet, ale to je všechno. Ať to připojím jako synchronizaci/foťák/tethering/software, nikdy to nereaguje. Tím pádem logicky nemůžu přetáhnout fotky a bez fotek se Střípky tak nějak neobejdou, to jistě chápete. Takže prostě nemám jak je udělat. Takže je... nedělám.
...Oh, já vím, moje starosti byste chtěli mít.
(Kdyby mě chtěl někdo obvinit, že jsem měla teda sepsat něco jiného, víte, většinou, když chcete udělat něco určitého a ono to zase ***** nejde, spíš váš to naštve,  než povzbudí v další činnosti...)
Ehm.
Co se událo za poslední dny: Mám část vlasů modrou, přežila jsem přehrávky, začala zase používat twitter, Kami mi nakreslila DOKONALÝ žabičky na zeď a na hočku konečně spustili zápis. (V únoru.) (Proč ne.)
Každopádně, tohle je jen takový oznam, co nestojí za řeč, a tak jdu vyhrabat sešit z chemie, kde mám další drabble. (Snad.)
Čájo bájo.

Žádné komentáře:

Okomentovat