sobota 7. prosince 2013

Říjnové & listopadové střípky '13

Zdravím, babies, pamatujete na článek s názvem Střípky? Vcelku se vám líbil, zdá se, že rádi čtete a sledujete věci, co se kolem mě tak nějak dějí... tak jsem si řekla, okay, uděláme z toho pravidelný měsíční článek! (Který by měl samozřejmě vycházet někdy na začátku nového měsíce, ale známe mě...)
Tenhle je teda za poslední dva měsíce, pak to (snad) bude po jednom...
Kulturní vsuvka (EdEdEdEdEd)

Toto su prosím našla v kapse kabátu, Kami (aka Maky) mi s tím v září "zarezervovala" skříňku :D
(Kari mi říkají ti, co mají potřebu mě oslovovat čímsi souvisejícím se jménem, co mi dala matka)
Nejde to moc přečíst: "Můžeme si dělat prdel ze světa, protože svět si dělá prdel z nás. Žijeme toaletním papírem."
Miluju pročítání starých zápisníků/deníků. A miluju recyklovanej papír!
dinosauřík ňuňuňu
(asi mi tím chtějí říct, že su z druhohor, pokud nemám net...?)
Recept na medové kafe: Ve vodě (1/3 sklenice/hrníčku) rozpustíme med, někde jinde v mléku rozpustíme kafe a nalijeme do medové vody. Jedno z mála "druhů" kávy, co mi chutná.
randomly random fotka!
moje tričko od Err awww
taká normální hodina IKT
ještě normálnější hodina IKT
(v druhé části dvouhodinovky jsme s Verčou hrály minigolf)
vegan banánová bábovka <3

fotka z Halloweenu ve třídě
po divadle se školou jsme s Kami zdrhly nakupovat,
chci chci chci a nemám *fňuk* :D
pečená dýně a brambory, nejlepší jídlo na světě
(omýt, nakrájet, okořenit, pokapat oliv. olejem a dát péct - thats all!)
můj soutěžní kotilion (teprve v přípravě, hotového fotku nemám... ^^'
typický pracovní víkend
"Lidé jsou děti." - Herman Hesse, Siddhártha
mám nový mobil a neumím s ním, takže si pořád zapínám net a pak nemám kredit, hah ^^'
moje první rostlinné mléko ^^
'how to take a selfie' by Hifi. ehm.

7 komentářů:

  1. Ha, už vím, jak se jmenuješ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. YOU ARE EVERYTHING AND COMPLETELY DESTROYED THE POND ECOSYSTEM!
    Já chci odkaz!! To zní jako hezká konstruktivní hra! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm, nevím, jestli nebudeš trochu zklamaný, ale tak :D http://www.superhry.cz/games/518/ ^^

      Vymazat
  3. TA BÁBOVKA!
    JÁ JI CHCEM!
    A HIF OF COURSE TAKY, ALE TA BÁBOVKA!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže předpokládám, že spíš než recept prostě uvítáš, když se objevím u tvých dveří (su chtěla napsat nohou) s bábovkou v ruce, co? :D

      Vymazat