čtvrtek 24. října 2013

Kolotoč života

Zdravím, babies!
Poslední dobou mi zase kolabuje statistika, děkuju, moji :3
Protože brutálně nestíhám (Halloweeeen!), házím vám sem jenom absolutní rychlo-článek, básničku (resp. písničku, ale neumím zpívat, takže se melodii asi nikdy nedozvíte :D
Je to taká "Klusovka", takže ještě shitovštější kvalita než obyčejně, ale nemám ráda svoji tvorbu z Šedýho deníku a vy jste chtěli poezii. Je to inspirované Janette&Radkem (fakt mi z nich pičipřijebává, ale když oni jsou sladcí q.q)
So, here we gooo~

Pro dvě oči
se celý svět točí
na kolotoči
a jak se tak točí
vlastně se spíš houpe,
jednou nahoře, jednou zase dole.
No a pak vyhoupnem se výš
ty tohle všechno dobře víš
a přitom netušíš,
že lítám ve výších,
ve výších,
v hlubinách svý duše
no a pak střílim z kuše
Amorovy šípy
na tebe má zlatá,
ty jsi totiž dražší
jak všechny hroudy zlata
a točí,
svět se pořád točí
a noc střídá den
no a my projdem dnem
nádoby lásky
a já ti hladit vlásky
budu večer před spaním.
[:A svět se točí
a točí
a točí
a točí
a točí na kolotoči. :]

4 komentáře:

  1. OMG, to musíš psát i na ten BLOG! :D Hifino, asi tě brzo přetáhnu židlí, odtáhnu na Dolní Polubný k NĚKOMU do skříně a necham tě tam! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju, jak umíš držet slovo =.=
      Ale jo, musím :3

      Vymazat
  2. awhwwhwhwhwh
    poslední dobou mám stejné citoslovce, ale tohle je fakt totally awesome :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je to sračka jak sviňa, ale proti gustu... :D

      Vymazat