úterý 22. července 2014

Look, dear... it's a deer!

(Jsem jediná, komu název článku přijde vtipný? Ano? Tak zas nic... :D)
Omlouvám se, že su se neozvala zas.... *počítá* ...jedenáct dní, byla su u Maiko a Miss (^^^^^^^) a tenhle týden pracuju, takže... awssfeaegtrh. Asi tak nějak.
Ale! Hned ze začátku prázdnin, dvacátýho devátýho, abych byla přesná, jsem se takhle v jednu v noci nudila a tohle mi vzniklo. Minule se vám moje pičimalba líbila, že prý je to zajímavé, jaké blbosti mě napadají. Já... si to nemyslím. Ale celkem mě to uklidňuje ^^


Like, srsly. Oči místo klobouků hub. A houba místo obličeje. Ruka vycházející z očního klobouku houby. A dafuw ty oči ve smrku. A ty šipky jako co. Odkdy sakra hadi plavou v nebi. A proč všichni ubližují chudince srnce. A proč je tam sakra jenom hnědá a zelená a najednou černá cenzura.
Mám dojem, že jsem to věděla, když jsem to malovala, ale teď jsem jenom jako... what?

No a pak už mi jebalo totálně:
Čájo bájo.

19 komentářů:

  1. Jsi psycho .... o.o

    To se mi líbí ^^ jen tak dál ^^

    OdpovědětVymazat
  2. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD *někde pod stolem*
    A ten název fakt vtipný je!

    OdpovědětVymazat
  3. Vzpomněl jsem si na tebe. Jsem zpátky. třeba jen na chvilku. Vzpomínáš si i ty na mě?
    (tohle výjimečně není z komentářů "dělám reklamu svýmu blogu," ale ptám se upřímně)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a už zas nejsem. hehe. blog neexistuje po půl hodině od založení. směju se tomu nápadu. a sobě (in the good way).
      ale stejně můžeš hádat!

      Vymazat
    2. Jdi do háje, Benjee, co s těmi blogy děláš? :D (A proč mi píšeš mail, když nereaguj na odpověď, babe? xD)

      Vymazat
    3. směju (velmi!) se a je mi trošku trapně, že jsem ti nikdy žádný mail nenapsal. můžeš ještě.

      Vymazat
    4. Ah, vážně? Píšeš jako Benjee. Sakra. Už mě moc lidí totiž nenapadá, snad jen lidi ze starýho blogu, lidi jako Tazi, Emm, Ang a tak, ale to jsou snad všechno holky, pokud vím. Akorát May je kluk, ale ten je teď zas aktivní na starym blogu, nah... Dostanu nápovědu?

      Vymazat
    5. vždyť jsme se ani neznali. hehe. nezáleží na tom. ale byla jsi jediným čtenářem mého... ehm... deníčku, který spíš než cokoliv jinýho mapoval moji doznívající přebírámcizínázoryananěcosihrajuprotoženevímkdojsem fázi života. hehe. mám alespoň ten pocit.
      tolik k té nápovědě.
      zaujala mě Tazi! Znám jednu Tazi! Tedy za předpokladu, že je to anagram jména Zita (tahle moje konkrétní Zita dřív psala spoustu blogísků nejspíš i pod jménem Tazi a teď píše Neviditelné slzy a ještě nějakej blog s básněma. tahle Tazi je super. je to tahle Tazi? máme společnýho známýho?)

      Vymazat
    6. Máme společnýho známýho! Takže jsem měla pravdu, že jsi ze starýho druhýho blogu. Ale protože jsem to už víceméně věděla, neberu to jako nápovědu! Takže mi koukej něco poradit, jinak na tebe nepřijdu. Četla jsem spoustu blogů a v tom, jak píšeš, nemůžu najít nic, co bych znala jen od jedné jediné osoby...

      Vymazat
    7. až se s ní příště uvidím nebo si napíšeme, zeptám se jí na tebe!
      o žádným starým druhým blogu nevím. promiň. hehe. takže si připadám dost mimo.

      no... v jeho záhlaví byl Salvador Dalí (tedy jeho obraz) a pak Bowie (tedy jeho obličej. Jistěže bych se mohl prozradit, ale nebyla by to taková zábava)

      a hlavně do mě nevkládej žádnou naději na objevení starého známého nebo tak. hehe. jsem totiž úplně nedůležitý autor ehm... blogu... ehm..., kde jsi mi párkrát napsala. ale proto, žes byla jediná, zapamatoval jsem si tě. promiň, že budeš zklamaná, pokud si vzpomeneš.

      Vymazat
    8. VZPOMÍNÁM SI! Trochu. Vybavuju si ten blog, ale skoro vůbec jeho obsah. Ty promiň. Ale jestli jsem se vracela, tak za to musel stát.

      Vymazat
    9. byl jsem z části objeven. a objevenější už asi být nemůžu. yay!

      Vymazat
    10. Obávám se, že ne, drahý. Je mi to fakt líto, ale jak říká Sherlock, "I have to delete something!" a nemůžu si pamatovat všechno do nejmenších detailů, uhm. Ale tak, nechystáš se přeci jen ještě jednou zkusit začít blogovat?
      //jestli mluvím divně, je to proto, že su právě dopsala kapitolu Nekonečna//

      Vymazat