pátek 20. června 2014

Ze života mouchy

HIIIIIIII
So, jsem u Janette a vystřídala jsem už čtyři různý věci, na kterých se dá připojit k netu, a jaksi... žádná z nich nešla. Ale! Konečně jsem obsadila funkční počítač a už zhruba čtyři hodiny tady sepisuji tady toto... toto. Předkec. Jo.
Taaakže, já, Janette a Anička děláme strašné chujoviny a já mám rtěnku tak nějak... VŠUDE, ale stejně na vás pořád myslím, vidíte, jak jsem hodná. To, co vám tadyhle přináším, jsme sepsaly cca tři roky zpátky s Janette na hodině češtiny, slova nám zadávala učitelka. Nebyl zadaný počet slov, takže je jich jaksi 157. Tedy tu máte ukázku toho, jak šáhlé jsme v tercii byly. Staré dobré časy, hm, hm.

___________________________________________

Zadaná slova: Brýle, dítě, hlava, míč, moucha, pes, plot, salám, skočit, spadnout, srážka, svačina, švec, tráva, umět, usnout, večer, vykoupat se, zahrada, zapomenout.

Znáte mouchy? Tak to si jenom MYSLÍTE! My vám teď popíšeme takový skoro klasický den tohoto hmyzu.
To tak moucha je. A letí, letí, letí - bum. Najednou tráva. Trochu to nevychytala, takže důsledkem toho došlo ke srážce a ona spadla. Chvíli trvalo, než se jí přestala motat hlava. Když zase otevřela oči, trochu dezorientovaně se rozhlédla okolo sebe. Míč. Plot. Pes. Asi zahrada. Byl cítit salám v něčí nejspíše večeři nebe jí napovídalo, že už je večer. Otočila hlavou ještě trošku a leknutím vyskočila. Normálně, tam bylo dítě bez očí! Vyjeveně zírala, než jí došlo, že má ta bytost sluneční brýle, které vytváří dojem, že se oči ztratily v černé temnotě. Pak se objevila nějaká žena, prý "ať se jde Amálka vykoupat."
Moucha málem zapomněla, že umí létat, jak se tak krčila mezi stébly. Pak se však vzpamatovala a než bys řekl švec, rozletěla se na nějaké bezpečné místo. Teprve v dutině stromu mohla vyčerpaně usnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat